|
Початкова школа
Наказ директора закладу освіти
про організацію освітнього процесу
в Новій українській школі
(НУШ)
Освітню програму для 1-4 класів загальноосвітнього навчального закладу І-ІІІ ступенів с. Драбове - Барятинське у 2020-2021 н.р. розроблено відповідно до Закону України «Про освіту», Державного стандарту початкової освіти та Типової освітньої програми Шияна Р. Б. затверджених Наказом МОНУ від 13.07.2021р. № 813 та підручників, посібників, рекомендованих МОН України.
Критерії оцінювання здобувачів освіти
Критерії оцінювання
здобувачів освіти з окремих дисциплін
НУШ — це головна реформа Міністерства освіти і науки, розпочата за останні роки та запланована на десятиріччя вперед. Її ключова мета — створити школу, «у якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, як це відбувається зараз, а й вміння застосовувати їх у житті».
Орієнтовна рамка оцінювання навчальних досягнень учнів НУШ 1-4 кл.
Режим для учнів 1-х класів
- 09.00-09.35 – 1-й урок
- 09.35-09.55 – перерва (20 хв)
- 09.55-10.30 – 2-й урок
- 10.30-10.50 – перерва (20 хв)
- 10.50-11.25 – 3-й урок
- 11.25-11.50 – перерва (25 хв)
- 11.50-12.25 – 4-й урок
- 12.25-12.50 – перерва (25 хв)
Розклад уроків для учнів 1 класу
Режим для учнів 2-4-х класів
- 09.00-09.40 – 1-й урок
- 09.40-09.55 – перерва (15 хв)
- 09.55-10.35 – 2-й урок
- 10.35-10.50 – перерва (15 хв)
- 10.50-11.30 – 3-й урок
- 11.30-11.50 – перерва (20 хв)
- 11.50-12.30 – 4-й урок
- 12.30-12.50 – перерва (20 хв)
- 12.50-13.30 - 5-й урок
Розклад уроків для учнів 2 класу
Розклад уроків для учнів 3 класу
Розклад уроків для учнів 4 класу
Відтепер головне завдання для учнів українських шкіл — опанувати за 12 років навчання не просто окремі предмети, а й компетентності серед яких:
- вільне володіння державною мовою;
- здатність спілкуватися рідною (якщо відрізняється від державної) та іноземними мовами;
- математична компетентність;
- компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій;
- інноваційність;
- екологічна компетентність;
- інформаційно-комунікаційна компетентність;
- вміння навчатися впродовж життя;
- громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівності, прав людини, добробуту та здорового способу життя, з усвідомленням рівних прав і можливостей;
- культурна компетентність;
- підприємливість та фінансова грамотність.
Кожна з таких компетентностей — це комбінація знань, умінь, навичок, способу мислення, а також поглядів і цінностей. При цьому в рамках одного шкільного предмету учні - залежно від форми подачі того чи іншого матеріалу — можуть опановувати одразу кілька компетентностей.
Зокрема, НУШ має сформувати в учнів такі вміння:
- читати з розумінням;
- висловлювати власну думку усно і письмово;
- мислити критично та системно;
- логічно обґрунтовувати свою позицію;
- бути творчими та ініціативними;
- конструктивно керувати емоціями;
- оцінювати ризики;
- приймати рішення;
- розв’язувати проблеми;
- співпрацювати з іншими людьми.
Навчання через діяльність
- Відтепер ключове завдання вчителя — дати змогу учням засвоїти необхідний матеріал за допомогою діяльнісного підходу: школярі частіше щось робитимуть, замість сидіння за партами і слухаючи вчителя. Йдеться про: навчальні ігри, екскурсії, експерименти, групові проекти, моделювання життєвих ситуацій тощо.
- Учні отримують цілісне уявлення про світ — вивчають явища з точки зору різних наук та вчаться вирішувати реальні проблеми за допомогою знань з різних дисциплін.
Про домашні завдання
Учням першого класу нової української школи не задають домашніх завдань. А час на їхнє виконання в інших класах початкової школи обмежено: школярі другого класу мають витрачати на домашнє завдання не більше 45 хв, третьокласники — не більше 1 год і 10 хв, учні четвертого класу — максимум 1 год і 30 хвилин.
Перші класи було переобладнано відповідно до потреб НУШ. З’явилися конструктори LEGO для навчальних ігор, сучасні меблі та інтерактивні дошки.
У кожному першому класі НУШ створено сім навчальних осередків:
- для навчально-пізнавальної діяльності (при цьому парти чи столи мають бути одномісними)
- для гри (як настільних, так і рухливих ігор)
- для художньо-творчої діяльності
- куточок живої природи для проведення дослідів (пророщення зерна, догляд за рослинами, акваріум)
- для відпочинку (з килимом для сидіння та гри, пуфами,)
- дитяча класна бібліотека
- осередок вчителя.
|
Календар | « Квітень 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|
|