Неділя, 28.04.2024, 12:50Вітаю Вас Гість | RSS

Заклад загальної середньої освіти 
 І-ІІІ ступенів
села Драбове - Барятинське
Драбівської селищної ради
Черкаської  області

Меню сайту
Категорії розділу
НОВИНИ [21]
Статистика

Початкова школа


Наказ директора закладу освіти

про організацію освітнього процесу

в Новій українській школі

(НУШ)

 Освітню програму для 1-4 класів загальноосвітнього  навчального закладу  І-ІІІ ступенів с. Драбове - Барятинське у 2020-2021 н.р. розроблено відповідно до Закону України «Про освіту», Державного стандарту початкової освіти та Типової освітньої програми Шияна Р. Б. затверджених Наказом МОНУ від 13.07.2021р. № 813 та підручників, посібників, рекомендованих МОН України.

 

      Критерії оцінювання здобувачів освіти

 

 

 

Критерії оцінювання

здобувачів освіти з окремих дисциплін

 

НУШ — це головна реформа Міністерства освіти і науки, розпочата за останні роки та запланована на десятиріччя вперед. Її ключова мета — створити школу, «у якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, як це відбувається зараз, а й вміння застосовувати їх у житті».

Орієнтовна рамка оцінювання навчальних досягнень учнів НУШ 1-4 кл.

 

Режим для учнів 1-х класів

  • 09.00-09.35 – 1-й урок
  • 09.35-09.55 – перерва (20 хв)
  • 09.55-10.30 – 2-й урок
  • 10.30-10.50 – перерва (20 хв)
  • 10.50-11.25 – 3-й урок
  • 11.25-11.50 – перерва (25 хв)
  • 11.50-12.25 – 4-й урок
  • 12.25-12.50 – перерва (25 хв)

Розклад уроків для учнів  1 класу

Режим для учнів 2-4-х класів

  • 09.00-09.40 – 1-й урок
  • 09.40-09.55 – перерва (15 хв)
  • 09.55-10.35 – 2-й урок
  • 10.35-10.50 – перерва (15 хв)
  • 10.50-11.30 – 3-й урок
  • 11.30-11.50 – перерва (20 хв)
  • 11.50-12.30 – 4-й урок
  • 12.30-12.50 – перерва (20 хв)
  • 12.50-13.30 - 5-й урок

Розклад уроків для учнів 2 класу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розклад уроків для учнів 3 класу

 

Розклад уроків для учнів 4 класу

 

 Відтепер головне завдання для учнів українських шкіл — опанувати за 12 років навчання не просто окремі предмети, а й компетентності серед яких:

  • вільне володіння державною мовою;
  • здатність спілкуватися рідною (якщо відрізняється від державної) та іноземними мовами;
  • математична компетентність;
  • компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій;
  • інноваційність;
  • екологічна компетентність;
  • інформаційно-комунікаційна компетентність;
  • вміння навчатися впродовж життя;
  • громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівності, прав людини, добробуту та здорового способу        життя, з усвідомленням рівних прав і можливостей;
  • культурна компетентність;
  • підприємливість та фінансова грамотність.


      Кожна з таких компетентностей — це комбінація знань, умінь, навичок, способу мислення, а також поглядів і цінностей. При цьому в рамках одного шкільного предмету учні - залежно від форми подачі того чи іншого матеріалу — можуть опановувати одразу кілька компетентностей.

      Зокрема, НУШ має сформувати в учнів такі вміння: 

 

  • читати з розумінням;
  • висловлювати власну думку усно і письмово;
  • мислити критично та системно;
  • логічно обґрунтовувати свою позицію;
  • бути творчими та ініціативними;
  • конструктивно керувати емоціями;
  • оцінювати ризики;
  • приймати рішення;
  • розв’язувати проблеми;
  • співпрацювати з іншими людьми.

Навчання через діяльність

  • Відтепер ключове завдання вчителя — дати змогу учням засвоїти необхідний матеріал за допомогою діяльнісного підходу: школярі частіше щось робитимуть, замість сидіння за партами і слухаючи вчителя. Йдеться про: навчальні ігри, екскурсії, експерименти, групові проекти, моделювання життєвих ситуацій тощо.
  • Учні отримують цілісне уявлення про світ — вивчають явища з точки зору різних наук та вчаться вирішувати реальні проблеми за допомогою знань з різних дисциплін.

 

 

Про домашні завдання

Учням першого класу нової української школи не задають домашніх завдань. А час на їхнє виконання в інших класах початкової школи обмежено: школярі другого класу мають витрачати на домашнє завдання не більше 45 хв, третьокласники — не більше 1 год і 10 хв, учні четвертого класу — максимум 1 год і 30 хвилин.

 Перші класи було переобладнано відповідно до потреб НУШ. З’явилися конструктори LEGO для навчальних ігор, сучасні меблі та інтерактивні дошки.

У кожному першому класі НУШ створено сім навчальних осередків:

  • для навчально-пізнавальної діяльності (при цьому парти чи столи мають бути одномісними)
  • для гри (як настільних, так і рухливих ігор)
  • для художньо-творчої діяльності
  • куточок живої природи для проведення дослідів (пророщення зерна, догляд за рослинами, акваріум)
  • для відпочинку (з килимом для сидіння та гри, пуфами,)
  • дитяча класна бібліотека
  • осередок вчителя.

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Друзі сайту